fredag 1 februari 2013

3 NYA KLÄNNINGAR.

Min garderob är skrämmande liten. Min kusin som tittade in i garderoben var nästan i chock! Haha! Jag äger förutom underkläder, 6 leggins, 3 linnen och ca 5 klänningar. Thats it. I "smal garderoben" därimot är det proppfullt. Den dagen jag kommer i alla mina gamla kläder kommer jag ha massor att välja på. Det är mitt mål, att komma i det mesta av mina gamla plagg. Men nu försöker jag att inte köpa så mycket eftersom jag SKA komma i dom gamla kläderna. Då räcker det med de lilla jag har sålänge. Men idag vägde jag mig, med glada resultat. Endast 1.5 kg kvar till mitt andra delmål. Beslöt mig för att prova lite kläder ur "smal garderoben" och 3 "nya" klänningar har jag nu fyllt på i min nuvarande garderob. Kul att ha något mer att välja bland :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar