måndag 11 februari 2013

JOBBAT HELA DAGEN!

Idag har jag jobbat min första hela dag på över två år!!! Fy vad trött jag är, särskilt i ben och fötter. Jag vet att dom flesta av er jobbar varje dag, det har jag också gjort. Men när man inte jobbat på över två år så är första dagen jobbig. MEN det kändes så bra att jobba igen. Inte bara för pengarna utan också för självkänslan. Jag var så inne i jobbet att jag GLÖMDE BORT min em rast!! Det ända som är lite besvärligt med att bli inringd på morgonen när man inte har körkort är att fort ta sig till jobbet. Jag vill verkligen att snön försvinner, då kan jag hur enkelt som helst slänga mig på cykeln till jobbet. MEN eftersom jag har världens bästa svärfar och en Åse (en Åse borde alla få ha!) så löste det sig, trots lite stress under morgonen. Jag fick även "privat taxi" hem från jobbet. Hur skönt liksom!
Nu går ögonen i kors men ska försöka hålla mig vaken till top model.
Blir det inget jobb imorgon så ska jag ägna dagen åt plugg, har en stor uppgift att lämna in. Även ta reda på en överfull tvättkorg. Till och med Melissa påpekade att jag minsann behöver tvätta!



Ont i fötterna efter en hel dag i dessa glamourösa skor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar