söndag 10 februari 2013

MARIEFRED

Idag var jag och Melissa tillsammans med mamma och moster till Mariefred en sväng. Mormor fyller år, så vi var dit bjudna på smörgåstårta. Träffade kusiner och kusinbarn. En av mina kusiner, Denice och ett annat kusinbarn, Emilia (krångligt med alla kusiner!) hade bokat en sista minuten till Dubai imorgon. Så kul, eller ja för dom iallafall :) Emilia är bara 14 år och Denice är hennes moster. Jag tror nog Emilia hade lite resfeber på eftermiddagen! Eftersom hennes mamma var iväg och åkte skidor idag så följde jag med Emilia hem och hjälpte henne med att tvätta och packa för imorgon. I Dubai är det ju inte tillåtet att visa så mycket hud så vi försökte packa lite täckande kläder. Vet dock inte hur bra det gick med en fjorton årings jeans shorts som täcker mindre än mina egna trosor. Fan va gammal jag börjar bli! Det tyckte nog lilla Emilia också när jag försökte organisera hennes packning som en riktig "lägga-mig-i-morsa" senare när jag kommit hem fick jag ringa och påminna henne om att ta ut tvätten om den skulle torka tills imorgon. Det hade hon glömt, så det var nog bra att jag ringde och jag tror hon uppskattade hjälpen lite iallafall :)



Kanske borde Emilia låna mina trosor istället för sina shorts i Dubai, dom täcker iallafall rumpan ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar