måndag 4 februari 2013

MAMMA & PAPPA TIDNINGAR...

Har blitt sviken av en del vänner sen en tid tillbaka. Nu har jag insett att jag bearbetat dom känslorna helt fel! Jag fokuserar alldeles för mycket på att dessa vänner svikit mig istället för att lägga min fokus på dom vänner som faktiskt finns för mig och allt bra med dom. Jag ska sluta lägga mina tankar på fel personer från och med nu. Bara dom som är riktiga vänner är faktiskt värd mina tankar och känslor. Men att ha blivit "knäppt på näsan" av vissa har lärt mig att uppskatta dom andra vännerna mer, så något bra har det bidragit till iallafall!

Från det ena till det andra... Den här bilden tycker jag är lite intressant. Det har varit mycket debatt kring den. Bilden går såklart att tolka på en mängd olika sett. Men själv tycker jag det är lite märkligt i vårt "jämställda" samhälle. Tolka den själv, och dela gärna din tanke om bilden!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar