torsdag 21 februari 2013

RS VIRUS

Idag ringde läkaren, alla provsvaren från Theodor hade kollats igenom och det är RS virus som han fått i kroppen. Oftast är det ju spädbarn som drabbas så illa som Theodor men barnen är i riskgruppen till 1,5 år som jag fattade det. Nu måste vi vara hemma MINST två veckor från dagis så ingen blir smittad. Såklart är det jättesynd om Theo som är så dålig men kan inte låta bli att tycka synd om mig själv också som nu kommer vara isolerad i sängen två hela veckor. Min rygg håller redan på att ta knäcken av mig efter en hel dag liggandes i sängen med sjuklingen. Har proppat i mig Ipren för att överleva natten. Klockan är halv två. Melissa sover. Jens sover på soffan och jag är som vanligt den som är uppe med Theo. Straffet för att man inte har något jobb att gå upp till! Men vem har sagt att det inte är ett jobb att gå upp och ta hand om två barn SAMTIDIGT som man ska klara av plugg! Jag är inte bitter alls, det hör ni va ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar