onsdag 6 februari 2013

PARTY & JOBB

Igår hade jag äntligen mitt Me&I party. Det var tråkigt att några inte kom som skulle kommit, men det är sånt som händer. Vi var trots allt ca 11 vuxna som trängdes här hemma. Mycket fina kläder var det enligt mig som Jessica hade med sig. Jag hoppas alla som kom, vare sig dom shoppade eller inte hade trevligt. Som vanligt hade jag "överfixat" med allt fika. Så nu har jag hela kylen full med allt fika som blev över. Och allt måste ju ätas upp, vore ju synd att låta allt gå till spillo ;) bra eller dåligt, jag vet inte.



Julia goes Lilla sjöjungfrun!

Förutom allt fix med partyt igår så var jag och skrev på papper för extra jobb. Är så glad att jag fått ett jobb, känns riktigt kul att komma igång och jobba lite nu. Vart ju så dålig när jag var gravid, sen kom mammaledigheten och efter det har jag pluggat. Sist jag jobbade var i slutet på 2010 så det känns väldigt bra att kompensera alla studier med lite jobb :)

Nähä, få iväg lite barn till dagis för att sen ta en power nap och ta tag i dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar