fredag 22 februari 2013

INTE SÅ MYCKET ATT SKRIVA...

Theodor är så gott som frisk. Lite hosta på natten fortfarande, men natten som gick sov både han och jag riktigt bra! Han behöver äta upp sig och få lite energi tillbaka. Men idag har han sovit, ätit, lekt och skrikit som vanligt. Melissa var hemma från dagis idag, hon hjälpte mig att handla på Willys. Sedan gick vi hem och tog tag i städningen som jag skjutit på så länge. På söndag kommer Agneta och Kaj på lunch, ska bli jätte trevligt och dom ska inte behöva äta i en svinstia!! :) Melissa längtade hela dagen efter baletten. Hon har nämligen fått en balett/tingeling klänning som hon skulle ha på sig. Jag fixade håret på henne och skickade henne och Jens till balett skolan. Dom var hemma efter fem minuter, jag hade helt glömt att det var uppehåll nu under sport love. En besviken Melissa med andra ord! Men imorgon är det ridning iallafall.
Så mycket mer än det händer det inte just nu, då jag är hemma med Theo....










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar