fredag 8 februari 2013

HANNAH MONTANA

Melissa är helt inne i Hannah Montana just nu. Eftersom jag ändå just nu är ute efter lite linnen/T-shirtar till våren åt Melissa så tänkte jag vara snäll och köpa några med Hannah Montana tryck på, även om JAG tycker det ser lite tacky ut! Melissa börjar tycka det är roligare med kläder nu, och särskillt när hon själv får välja. Så nu börjar väl åren som jag inte får vara med och bestämma längre, och egentligen gör väll inte det så mycket så länge hon själv tycker om det hon har på sig. Iallafall så var det lättare sagt än gjort att hitta Hannah Montana kläder, även på nätet. Googlade lite och det verkar som att lättast att få tag på Hannah Montana kläder här i Sverige är på Tradera. Kollade in där, det fanns massor med saker som var nya. Men inga kortärmade i Melissas storlek. Så om någon har tips om vart jag kan hitta Hannah Montana toppar i storlek 116 (5-6år) så tar jag tacksamt emot dom tipsen!
Något i stil med denna hade jag tänkt mig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar