onsdag 13 februari 2013

SYSKONMATCHNING

Idag kom vårt paket från Me&I fullt med fina vår/sommar kläder till barnen. Älskar deras kvalité och att det går att syskon matcha deras kläder så bra. Många tycker det är lite löjligt men jag tycker det är super sött att matcha barnen med varann.
Nu är det bara Theo som behöver lite shorts & mjukis brallor till vår/sommar och skor av olika slag till hela familjen.



Syskon matchning. Båda barnen i grodor men i olika färger. Melissa i klänning och Theo i T-shirt :)




Även igår fick Melissa kläder hem. Hennes Hannah Montana T-shirt som vi beställd kom. Hon var SÅ nöjd och sprang runt i den hela kvällen. Imorse när jag väckte Melissa så låg hon färdigklädd under täcket (!?!) hon sa att hon klädde på sig alla kläder redan igår när vi hade släckt, så hon skulle slippa klä på sig på morgonen. Haha! Jag misstänker att hon egentligen bara inte ville klä av sig Hannah Montana tröjan ;) tyvärr upptäckte vi idag att trycket redan spruckigt och börjat trilla av, efter en dag! Tröjan kostade bara 60 kr, så jag förväntade mig ingen super kvalité men ändå att den skulle hålla lite längre. Har mailat mysmyran som jag beställde från och dom skulle faktiskt skicka en ny av annan typ, så bra service fick jag iallafall.



Melissa i Hannah Montana tröjan!

En annan kul sak är att Theodor igår började gå längre sträckor, helt själv! Nu vill han knappt sluta utan går mellan olika möbler hela tiden. 22 små steg i sträck är rekordet nu. Så nu går han snart helt säkert. KUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar