måndag 25 februari 2013

LETAR TRÄBOCK!

Åh, har värsta projektet i huvudet som jag vill ge mig på! Men för att kunna göra det behöver jag en träbock, lite bredare modell. Alltså "skivan" uppe ska vara lite bredare. Om jag ska vara riktigt petig får den inte vara för hög och helst vit, men inga måsten. Snälla, någon som har tips var jag kan hitta?!



Denna skulle vara perfekt!!

Har pluggat lite idag, ligger så efter att jag får ont i magen när jag tänker på det. Theo är hemma denna veckan också så blir svårt att plugga.
Imorgon tar jag en sväng på stan och bokrean. Är ute efter en Särskild serie häst böcker till Melissa. Vet att dom var på rea förra året, det var då jag köpte första boken. Sedan fick hon en i födelsedagspresent, men det finns yttligare 6 böcker i serien. Men lär väl inte ha sådan tur att dom kommer på rean...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar