lördag 16 februari 2013

VÄGRA MELODIFESTIVALEN!

Idag har Melissa haft 3 tjejer från dagis här. Tre trevliga mammor gjorde även mig sällskap :) jag var uppe jätte tidigt för jag skulle hinna baka kladdkaka och drömmar som Melissa hade önskat till fikat. Tyvärr var sockret slut så det blev inget bakande av och supermorsan bjöd istället på korv med bröd. Glass, maränger med chokladsås. Vi hade även fixat fina godispåsar till tjejerna så jag tror dom var nöjda, även om jag inte kunde impa med något hembakat. Silvia hade med sig tulpaner till mig, tack! Jag älskar tulpaner men köper det inte så ofta. I torsdags fick vi även tulpaner av mamma så nu är det riktigt fint på köksbordet med två buketter!



Veronica hade frågat Melissa om hon skulle kolla på melodifestivalen ikväll (som alla barn verkar göra!) Melissa hade svarat; "nej, jag får inte för min mamma!" ehh, får och får det är väl klart ungen FÅR kolla på mello. Men inte med mig, jag HATAR melodifestivalen! Haha, Supermorsan!
Får kanske planera en sova över natt hos mormor nästa lördag för Melissa, så stackarn får kolla på mello som alla andra tjejer på dagis. Mormor gillar Melodifestivalen :)
Efter all glass och chokladsås så fortsätter jag min kväll med en stor påse godis...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar