torsdag 14 februari 2013

TRE RÄTTERS...

Här hemma har mästerkocken (jag alltså) just lyckats servera en trerätters åt min älskade man, dotter, mamma, svärfar och Åse. Tror jag lyckades någorlunda med alla delarna :)



Hjärt servetter låg på bordet...






Förrätten blev hjärtformade toast med avokado röra, rödlök och kräft stjärtar.
Huvudrätten bestod av färs biffar, potatis i ugn, sallad och fetaost sås.
Efterrätt hade jag gjort vit choklad mouse med färska blåbär.



Melissa fick sina första örhängen som en liten alla hjärtans dag present. Gubben kom hem med god choklad till mig...



Och jag gav gubben kärlekscheckar.






Nu har alla gått hem. Jag är proppmätt men Hjärt temat fortsätter med hjärtformade ostbågar och gelé hjärtan!






Jag antar att ni som läser och känner mig är fundersamma nu över hur romantisk jag varit idag, det där med romantik är ju inte min grej, där är nog jag mannen i vårt förhållande. Idag slog jag till på stort, så det räcker för ett helt år framöver ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar