söndag 24 februari 2013

NÄR MAN ÄR SUGEN PÅ ETT GLAS KALL JUICE...

.... Blir man lite små irriterad på gubben som under dagen druckit av juicen och ställt in en näst intill tom förpackning i kylen. Vem spar EN klunk juice i kylen.



Notera att glaset är ganska litet också...

Idag har vi haft besök från Uppsala av barnens farmor Agneta och Kaj. Vi åt lyx lunch med tacos. Jag hade även bakat små kakor på morgonen till fikat. Drömmar, schackrutor och några choklad snittar. Några blev mindre bra och några bättre ;) små kakor är ju så bra då man kan ha dom länge i burkar utan att dom blir dåliga. Då har man alltid fika att bjuda på!

Imorgon börjar en ny vecka. Theodor blir hemma denna veckan också. Börjar känna mig stressad då jag inte får mycket skolarbete gjort med han hemma. Jag fattar inte varför helgen alltid går så fort, alltid måndag känns det som :(




1 kommentar:

  1. Hejhej, jag har frågestund på min blogg just nu, så skulle bli glad om du kunde slänga in någon fråga eller nått. Annars hoppas jag du får en bra dag osv. fin blogg förresten!! :) / http://bildertillmobil.blogg.se/ \

    SvaraRadera