söndag 17 februari 2013

LAGERARBETARE.

Man vet att man är tillbaka och arbetar på lagret när kroppen är full av blåmärken, precis som förr :) nä, men tycker verkligen att H&M är ett jättebra extra jobb!

Skrev ju förrut att jag ville fixa håret. Har pratat lite med min frisör och med en vän som är frisör. Det verkar inte helt omöjligt att få håret som jag vill ha det. MEN problemet är bara att har jag otur kan det bli lite gula nyanser i början. Håret kommer få sig en rejäl omgång och för att bli blond behövs det kanske fler behandlingar innan jag fått det resultat jag vill ha. Står jag ut med lite gult under tiden, tills jag nått resultatet så går det vägen! Har letat fram en bild på mig nu som jag tycker är fin vad gäller håret, något åt det hållet men lite ljusare så småningom.



Bilden jag hade som förslag till frisören.



Bilden till vänster är mer som jag tänker mig att jag vill ha.
Gubben är mer än lycklig att jag vill ta bort den mörka färg jag har i håret nu. Vi får se när jag bokar tid. Kanske fram mot våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar