lördag 16 februari 2013

ÅKA SKIDOR

Jag är ju uppvuxen i Mora, Dalarna. Det innebär alltså att jag åkt skidor sen jag var liten :) Jens har ett väldigt stort skidintresse och när tid och pengar finns så åker han ibland. Tyvärr har han inte kunnat åka så mycket som innan han skaffade familj. Jag har alltid haft en önskan att få åka till fjällen med min familj. Som en riktig Svensson. När Melissa blev tillräckligt stor så kom Theodor och det har liksom inte blivit av. Nu känns det som en evighet innan Theo blir tillräckligt stor. Mina kusiner som bor i Falun åker skidor med sina små. Idag såg jag en super söt bild på Elin. Elin är två år och står redan på sina skidor! Kan dom så kan vi. Nästa vinter är Theodor 2 1/2 år och då hoppas jag att vi har möjlighet att åka på en liten skidsemester i Sälen. Det är en semester som min älskade man skulle uppskatta mer än något. Och han skulle inte behöva bli rastlös som i Thailand :)



Kusin Elin 2 år på skidor, hur gulligt är inte det liksom. Söta unge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar