tisdag 12 februari 2013

NALLEBUDET.SE

Jag vet att jag tipsat om denna sidan tidigare, men tycker att den är så bra om man vill muntra upp någon. Både jag och Melissa har tidigare fått NALLEBUDET hem, och flera gånger har vi skickat det också. Sist skickade vi ett i helgen när lilla Thilde bröt armen, jag hoppas hon får sin nalle i posten idag. Vi valde en Krya på dig nalle med bruten arm, den passade bäst :) till nallen valde vi ett litet hjärta och en liten polkagris. Man väljer alltså både nalle, kort och tillbehör. Sedan skickas allt i en söt liten ask direkt hem till den som ska få nallen. Priserna varierar lite beroende på vad man väljer. Vårt lilla paket blev ca 160 kr och då ingår frakt såklart. Helt ok pris. Nallarna finns i massa olika teman så att skicka NALLEBUDET passar inte bara när någon brutit armen ;) födelsedagar, krya på dig, eller varför inte bara en lite överraskning till någon du vill muntra upp. Det här är nog femte gången vi använder NALLEBUDET och kommer göra det fler gånger! Så ett litet tips från mig :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar