torsdag 31 januari 2013

SILVIA, INTE DROTTNINGEN DÅRA....

Tycker det är kul att umgås med Silvia. Vi är så sjukt lika på många plan. En sak är att vi båda är sjukt spontana och kan hitta på något som idag. Vi hördes på morgonen och från ingenstans beslutade vi oss för en barnfri tur till hööks. "ponnymorsorna" som älskar att gå i affärer, vad passar inte bättre än hööks liksom :) det var trevligt. Jag blev ett par skor rikare. Melissa är så imponerad av att Silvia heter som drottningen, haha! Så idag har vi haft ett långt prat om vad alla i kunga familjen heter!
På vägen hem fick jag ett bra tips av Silvia. Jag har alltid sagt att det finns två "drömjobb" för mig. Det ena är polarn och pyret, jag vill jobba i barnklädes affär. På pop får man ju även möjlighet att hjälpa till med matchning mm till kunderna, det är liksom mer service än dom stora kedjorna. Det andra är också ett butiksjobb. Den butiken ska tydligen öppna här i Eskilstuna nu under våren, och JAG ska söka jobb där. Jag är säkert ute för sent men ska göra ett försök! Berättar inte vad det är för butik, vill ju inte ha konkurrens till jobbsökandet ;)



Silvia (drottningen) och Jessica!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar