fredag 18 januari 2013

LÄKAR BESÖK.

Gjort oss i ordning här hemma. Jag och Melissa ska lämna Theo på dagis och sedan ska vi till läkaren med Melissa. Äntligen! Först ska vi få ny medicin utskriven och sen ska vi prata igenom hennes feber, nu hoppas jag att vi kommer få hjälp med att komma fram till något bra.
Sedan ska jag gå en vända på stan med kusin vitamin. Ikväll ska jag ut och äta med en vän. Ska bli riktigt trevligt!
Nu när jag är hemma hela dagarna och pluggar så känns det som jag sunkat ner mig lite. Orkar liksom aldrig göra mig ordning längre. Igår bestämde jag att det får vara slut med det. Jag mår inte bra av att gå och känna mig ful hela tiden. Klart jag inte kommer sminka mig för kung och fosterland när jag bara är hemma men bara ibland, lite oftare för att få känna mig lite fin liksom. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar