torsdag 24 januari 2013

GANGMAN STYLE!

Haha, alla barns favorit nu är gangman style! Woopa! Förutom för Melissa då som bara nu för tiden springer runt och frustar och gnäggar som en häst. Ja, hon leker hellre häst när dom andra dansar gangman style. Idag var en upplevelse när jag kom till dagis. Theodor är alltid kul att hämta, iallafall dom första minutrarna. Han är överlycklig att se sin trötta mamma komma, DET är mysigt. Men idag var det även roligt att hämta Melissa. När jag kom in på avdelningen så var gangman style på "bio duken" på högsta volym. Dom har en sån stor bio duk med projektor. ALLA dansade som galningar, fröknarna (läs Miss Svahn) var nog värre än alla barn tillsammans. Vilken syn, synd jag inte smög in och filmade lite. Haha! Jag ryckte med mig Melissa fort som attan då jag nästan blev lite rädd att också få lov att köra gangman style, DET om något hade varit en rolig syn!






Innan jag hämtade barnen så proppade jag i mig ca 1 kg morotskaka som var kvar sen igår. Det är svårt att vara sån gottisgris som mig med två barn som bara får äta på helgen. Då gäller det att prioritera den lilla tid man har på sig att trycka ner godiset! Efter idag kommer jag iallafall inte vilja äta mer morotskaka på väldigt länge, så något posetivt gav det ju ;)



Det här var ju lite kul måste jag säga, tur vi inte kör "kristallkrone stilen" i vår lägenhet, eller synd att vi har för lågt i tak. Vet inte vilket!? :)

1 kommentar:

  1. Nu har vi "veckans blogg" bloggen, delta gärna, enkla regler!

    http://kajsaochtuvas.blogg.se/2013/january/vinnarna-av-dagens-blogg-veckans-blogg.html#comment

    SvaraRadera