måndag 14 januari 2013

MELISSA LÄR SIG VÄVA!

Melissa sov hos mormor hela helgen, som hon hade längtat! Och jag förstår att hon tycker det är kul där. På drygt ett dygn hann dom med (förutom mat och sova osv) göra löv tavlor, måla med vattenfärg, pyssla, leka doktor, kolla på film, gå till pulkabacken två gånger, väva och baka kokos bollar!
Själva så passade vi på att storhandla på lördagen och städa på söndagen. Så mycket lättare med bara ett barn hemma. Igår kväll var Jens med kompisar. Jag och Theodor promenerade till mormor där vi hämtade Melissa. Efter middagen vi åt där så visade Melissa att hon lärt sig väva. Min mamma har ju en STOR vävstol i lägenheten. Just nu väver hon en matta till vårt kök som jag beställt.
Idag ska barnen till dagis och jag ska skriva prov hela dagen, sedan blir det två pluggfria dagar då dagis har stängt för planeringsdagar.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar