fredag 18 januari 2013

PAPAS TAPAS!

Gick och köpte en pulka som jag sedan bäddade ordning en får pläd i och drog med mig till dagis. Det blev en glad överraskning och Melissa gick hem utan gnäll. Theodor åkte pulka för första gången och skrattade hela vägen hem. Jag drog den där pulkan med 30 kilo på för kung och fosterland. Ungarna ville att jag skulle springa, vilket jag gjorde men det var inte så lätt eftersom hela vägen hem var sandad!



Ikväll var jag ut och åt med en vän, Anna. Vi hade bokat bord på papas tapas. Det var supergott men jag är alldeles för mätt för mitt eget bästa just nu. Det roligaste var när vi skulle beställa. Jag beställer en cola att dricka varpå killen som tar beställningen försöker vara lite tuff och rolig säger "äh, kom igen det är ju fredag!" jag tänker va fan menar han!? Ja, det är fredag och just därför slår jag till på stort och beställer en cola istället för vatten! Sedan fattar jag att han syftar på alkohol, haha! Två trötta morsor går ut en fredag kväll och släpper lös på varsin.... COLA!! Haha! Trevligt sällskap, god mat och god cola ;) Skål på er!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar