måndag 7 januari 2013

GE MIG BARA LITE JÄVLA STYRKA.

Just nu är Theodor en mardröm. Han gnäller HELA tiden och är på ALLT! Jag står ut med mycket, har inte kort stubin eller så. MEN nu har detta hållit på ett tag och att ha det så hela tiden tär verkligen på en. Mina krafter är slut, helt jävla slut och jag vet inte vart jag ska hitta nya. Just nu bryter jag ihop för minsta lilla, känns som jag mest gråter nu för tiden. Kanske skulle jag orkat om jag bara fick sova lite. Inte ens nätterna fungerar. Alla i familjen sover (som vanligt) och vad gör jag, jo jag sitter här kl 2.58 på natten i tvrummet med Theo, som bökar runt i sängen och annars inte låter någon sova. Jag vet fan inte vart jag ska hämta min ork längre, snälla ge mig bara lite jävla styrka någon!



Söt, men skenet bedrar. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar