torsdag 3 januari 2013

*POFF* SÅ VAR NI BORTA...

Vet att jag sa, inga nyårslöften. Men idag har jag lovat mig själv att ta bort alla människor som ger mig negativ energi. Jag är sjukt dålig på att säga ifrån och jävligt duktig på att ta att "kompisar" behandlar mig som en disktrasa. Har blivit duktigare på att sätta ner foten, men 2013 tar jag bort människor ur mitt liv som inte tillför något.
Simsalabim.... *poff* där var minst en av er borta!

Istället ska jag lägga min lediga tid på dom som faktiskt ger mig en fin och ärlig vänskap tillbaka. En utav dom är Maria. Vi är väldigt lika och kan prata om allt känns det som. Maria är fantastisk och har fantastiska barn! Med Maria kan jag prata, skratta och skulle kunna gråta om det behövdes! ❤




En annan person som jag tagit upp kontakten med är Anna. Jag har tyckt att vi är olika, vilket vi till viss del är. Men vi känns ändå lika och det är skönt att umgås med andra föräldrar. Hon är lätt att prata med och vi ska försöka ses mer framöver.




Självklart finns det några få vänner till som jag tänker hålla hårt kvar i. Ingen nämnd, ingen glömd.

1 kommentar:

  1. Jag har en tävling på min blogg, skulle va jättekul om du skulle vilja va med :)
    http://jjosefinellofgren.blogg.se/2013/january/-tavling.html

    SvaraRadera