torsdag 17 januari 2013

ME&I VÅRKOLLEKTION 2013

Åh, är så sjukt nyfiken på den nya vår kollektionen som Me&I släpper nu i slutet av januari. Den 5 februari har jag såklart bokat in ett party här hemma med Jessica (vill du komma, hör av dig!) jag skickade en massimbjudan på Facebook, tycker det kan vara svårt att få ihop folk då jag inte känner allt för många föräldrar. Men ett litet gäng har jag fått ihop, (på en dag) hoppas fler svarar också!

Vi har haft natten from hell här hemma. Jag har sprungit som en jävla jojjo fram och tillbaka mellan allas sängar. Sovit Max 3 timmar, om ens det. Hur mycket jag än har att plugga så ska jag börja dagen med att ta en power nap efter lämning på dagis.
Annars lite plugg (läs mycket)

Några kloka ord på torsdags morgonen. En liten karamell för vissa att tänka på...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar