måndag 7 januari 2013

DET ÄR KÄNSLAN SOM RÄKNAS IBLAND.

Imorse trodde jag aldrig jag skulle överleva den här dagen. Nu ligger jag i sängen, båda barnen lagt sig och alla måsten är gjorda. Vilken härlig känsla! Ligger och slö kollar på tv samtidigt som jag äter naturgodis. Jag bara älskar mandlarna i sån vit yoghurt och kokostopparna. Jag köper svindyrt naturgodis för att det känns nyttigare att proppa i sig än vanligt godis. Så är det ju egentligen inte, det är lika onyttigt. Eller ja nyttigare på så sätt att det inte inrhåller lika mycket konstigheter men inte nyttigare än vanligt godis i bantar syfte! Men ibland är det känslan som räknas och det känns nyttigare :) gjorde köttbullar idag, vet att man inte i det här Svenne banan landet får berömma sig själv, men Gud vad goda dom blev! Tror det var dom godaste köttbullar jag gjort, och i topp av alla jag ätit. Men så hade jag också en hel del ingredienser i. Bland ingredienserna fanns en hel del visp grädde, så tyvärr var inte ens köttbullarna särskilt nyttiga idag, men goda!
Imorgon är det skärpning på maten och en promenad ner till gymet för att köpa nytt kort!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar