onsdag 30 januari 2013

ÄNTLIGEN...

.... Uppdaterades Me&I hemsidan :) är inte jätte imponerad av barnkläderna. Men det var jag inte förra säsongen heller innan jag såg dom i verkligheten. Men oj vad mycket fint det var till oss vuxna. Mamma har lovat köpa mina "student" kläder. Det är ju ingen riktig student så det blir inga typiska student kläder, men något fint. Jag skickade just denna bild som förslag till mamma vad jag skulle vilja ha på mig.



Med en kofta till som också fanns. Tyckte även om dessa två vuxen plagg...






Vet att många av er vänner tycker jag har alldeles för tantig och "skrikig" smak på kläder. Men ni som kommer på partyt på tisdag kan vara lugna, det fanns massa fina modeller i mer ungdomliga neutrala färger med :) detta set till barnen var också gulligt :)






Längtar tills partyt på tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar