lördag 4 maj 2013

TJEJKVÄLL

Vi har haft tjejkväll här hemma. Tacos, glass, jordgubbar och godis. Alla gick hem vid 20 tiden. Jag hade handlat chips och dip då jag trodde vi skulle hinna med det. Det gjorde vi inte. Nu har vi fyra påsar chips att moffa här hemma. Jens är mer än glad. Han sitter i soffan med en chips skål i knät och skrattar till "mean girls" haha!
Det var ändå lite skönt att alla gick hem den här tiden. Hur trevligt det än är så är jag TRÖTT efter det här dygnet. Natten som var hann jag inte ens somna innan det var morgon och familjen vaknade. För mycket tankar och för mycket känslor. Jag har nu varit vaken två dagar och en natt i rad. Hoppas verkligen jag kan somna ikväll!
Finns orken imorgon och är Theo pigg och vädret är bra så åker vi på koutsläpp.



Melissa fick en sån gullig blomma av Jessica ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar