torsdag 2 maj 2013

TELEFONFÖRSÄLJARE!

Alltså jag HATAR telefonförsäljare! Det är inte ofta jag använder ordet hatar. Men VARFÖR ringer ni ALLTID precis när man råkar sova?! Antingen är det på dagtid och man lyckats få till en liten siesta medan barnen är på dagis (den perfekta hemmafrun!) eller så ringer ni på kvällen vid åtta tiden. Vem ringer hem till en barnfamilj klockan åtta på kvällen?! Vet ni inte att man har fullt upp med läggningar då. Oftast drar jag ur telejacket numer men jag har fått två tips som också fungerar bra om ni andra vill prova:
* "hej jag ringer från Skandia försäkringar..." -"du jag kan inte prata, jag är naken just nu..." Direkt blir det lite konstig stämning där...
* "hej jag ringer från Skandia försäkringar..." -"du jag är lite upptagen. Jag sitter och skiiiter" haha, dom hinner inte ens säga hej då!
Några fungerande tips. Men allvarligt jag HATAR telefonförsäljare och jag önskar alla ni telefonförsäljare blir laktosintoleranta och får vårtor på tårna!
Nu ska jag rycka upp mig. Hjälpa kusin med flytten och fixa lunch till oss innan jag får hämta hem mina monster.






Monster 1.






Monster 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar