måndag 27 maj 2013

MORS DAG, NY CYKEL OCH PARKEN ZOO.

Igår var det morsdag. Jag fick ett fint kort av Melissa och lite pengar av familjen (Jens) att få gå och fixa håret för. Så nu ska jag boka tid hos frisören som jag sagt så länge men inte gjort än. På kvällen åt vi mat hemma hos mamma.

På dagen åkte vi till Biltema och köpte ny cykel. Efter försäkringspengarna och lite bidrag på studenten så hade jag tillslut råd att köpa ny cykel. Ingen ny fin 7 växlad sjösala dock :( men jag är bara glad att jag kunde köpa en cykel med barnsits. tack till alla som bidrog till det!! Jag och Melissa har varit på parken zoo idag med några vänner från Mariefred. Så vi gick först till macken och pumpade upp däcken ordentligt, sedan provcyklade vi till parken zoo. Jag tycker cykeln kändes och gick över förväntan bra. Mycket prisvärd cykel måste jag säga. 2700 betalade jag för en 3 växlad med barnsits och extra lås. Även om min rosa sjösala var väldigt fin så tycker jag den nya också är NÄSTAN lika fin färg :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar