tisdag 28 maj 2013

BIKINITIDER

Då var det snart dags att dra på sig bikini igen då. Och så mycket mindre sen förra sommaren eller sen Thailand har jag tyvärr inte blivit, så ångesten att visa sig i bikini kvarstår ;)
Den förra jag har blivit så blekt och daskig efter vi var utomlands så trots att jag inte kommer använda bikini så ofta köpte jag mig en ny idag. Det finns så många fina bikini i affärerna. Tyvärr passar dom inte min kropp. Dom flesta trosor är så låga och jag vill ha något som täcker lite! Men på stadium hittade jag en blå bikini med boxertrosor till. Ganska enkel men jättefin blå färg. Jag köper nästan alltid bikini på stadium, även innan min rumpa och mage var stora. Tycker deras bikini toppar har bästa passformen. Det blev även en svart strandklänning från H&M. Som jag kan dra över bikinin om jag känner mig för obekväm. På H&M var det clubbdagar, Dessutom har jag personalrabatt, så idag fick jag totalt 35% rabatt. Passade på att köpa bikini till Melissa också. Hennes kostade 65 kr efter rabatten, helt sjukt billigt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar