fredag 17 maj 2013

LYXLUNCH OCH LEK

På fm for jag och Melissa hem till Silvia och Jessica på lite lek och lunch. Det var första gången vi var i deras nya lägenhet, jättefint hade dom fått det. Vi hade med oss en inflyttningspresent till Jessicas nya rum. Finkuddar till sängen med hästar på. Den lilla tjejen är hästtokig, NÄSTAN mer än Melissa skulle jag våga påstå, så kuddarna gick hem. Det blev nästan kalas med alla paket/presenter. Jessica hade köpt Jelly beans till Melissa när hon var i England. Så goda, jag har nallat några ;) en liten ask med alla smaker på baksidan. Och det fanns allt... Popcorn, cocos, choklad pudding, sockervadd, tuggummi mm...
Vi blev bjudna på Tacos till lunch, DET är lyx! Jag älskar tacos, men det blir oftast helgmiddag hemma hos oss :) sedan bjöd tjejerna på konsert! Vi hann även leka i lekparken. Det har ju varit helt underbart väder idag!



Söta detaljer i Silvias fina lägenhet... :)



Jelly Belly... Mums!






Tjejernas konsert ;)

Hemma igen har vi lämnat av tonåringen som vi haft här i veckan. Emilia har blivit båda barnens favorit nu :)
Sedan har Melissa dansat balett. Till middag gjorde vi det enkelt, potatissallad, rostbiff och kyckling.
Nu väntar jag på att barnen ska somna så jag kan plocka fram godis och glo på film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar