onsdag 22 maj 2013

PÅ LÖRDAG KAN JAG FÖRHOPPNINGSVIS BOCKA AV EN "MÅSTE" SAK I MITT LIV.

Imorgon skriver jag mitt sista prov. På lördag firar jag min "student" (12 år senare typ!) möjligtvis kan jag få lov att komplettera någon uppgift, men ändå klar med mina gymnasiebetyg som jag kämpat med i MÅNGA år. Jag har hoppat av studierna så många gånger under åren då jag fått jobb, vart mammaledig och liknande så det har verkligen tagit sin lilla tid. I helgen kan jag bocka av det från min lista som jag har i huvudet. En lista på saker som jag vill åstadkomma/göra klart i livet för att gå vidare, eller ha livet som jag vill... Eller hur jag nu ska förklara. Mina nästa punkter att börja jobba på att få bocka av är: körkort och utbildning/jobb som jag trivs med. Efter det så vill vi bo i hus med två bilar i framtiden och kanske ett till barn i familjen vore trevligt. Sen kan jag bara njuta av livet ;)
Min moster och kusin från Falun kan tyvärr inte komma på lördag, men jag fick en present idag istället! Så gulliga, och Gud vad glad jag blev! 700 kr presentkort på Rabalder. Det kunde inte kommit mer lägligt då vi har fått in så mycket fina sommarkläder i butiken nu. TACK ❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar