torsdag 30 maj 2013

3D BIO

Igår kväll var Melissa på bio med mamma. Hon ville se "Epic- skogens hemliga rike" den var i 3D. Undrade lite hur det skulle gå, sist jag och Melissa gick på 3D bio så vägrade hon ha glasögonen på sig :) haha! Så hon tittade på en suddig film. Vi gav upp och gick därifrån efter halva filmen! Men då var hon bara fyra år. Nu hade det gått bra med glasögonen och Melissa var helnöjd! Dessutom var dom ensamma på hela bion och hade salongen för sig själva :) konstigt med tanke på att det är en ny film som just kommit... Men å andra sidan kanske det inte är så många familjer som går på barnbio en onsdagskväll kl 18?! Dom flesta går kanske på helgen.



Annars sitter jag just nu och kikar på lite skor till gubben att ha på jobbet. Så svårt nu på sommaren. Han använder sina adidas sneakers, ska han på möte och har skjorta så drar han på sig finkängorna. Men dom är ju jättevarma nu. Så jag tänkte mig några låga kängor, vi får se vad han själv tycker.



Om ett litet tag cyklar jag upp till sjukhuset. Har fått en remiss till öron, näsa, hals. Hoppas dom hittar något nu när jag äntligen får komma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar