fredag 10 maj 2013

CYKELTUR!

Jag har en illusion om att Melissa kommer lära sig cykla i sommar, efter dagens tur i rinnmansparken är jag inte så säker längre. Hon är liksom inte så sugen ens på att lära sig, vilket bara gör det ännu svårare. Men vi SKA öva i sommar så mycket vi bara orkar! Theodor fick prova sin "cykel" för första gången, och han tyckte det var det roligaste han någonsin gjort iallafall :)
Dagens skratt fick familjen när jag cyklade på Melissas cykel, en 16 tum cykel. Haha!
Eftermiddagen spenderade vi hos farfar och Åse tillsammans med Jossan och Daniel.
Imorgon åker gubben till Göteborg. Jag är inte alls avis! Göteborg är inte alls världens mysigaste stad, och det är inte alls kul att sitta på en uteservering med kompisar UTAN barn. Haha, nädå jag hoppas dom får kul och fint väder! Barnen och jag ska gå på parken zoo här hemma och Melissa ska åka massa karuseller säger hon :) så det blir mysigt. Hoppas mamma orkar sig över en sväng också.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar