torsdag 2 maj 2013

ÅSE & JOSSAN DOS.

Igår "firade" vi Valborg med Per, Åsa och barnen. Lite dåligt väder men vi grillade och barnen lekte. Vi hoppade över brasan. Man går ju alltid till den där förbannade brasan, sen står man bara där och fryser. Och barnen hade kul ändå.
Idag vaknade jag med nackspärr/ont i axeln. Har såhär ofta nu för tiden. Jens fick hjälpa mig ur sängen. Det har blivit lite bättre under dagen men har lite svårt att röra mig och ser inte fram emot natten då det gör fruktansvärt ont att ligga på axeln. Vi åkte över till Björkman idag. Daniel var också där, kul att få se han med! Barnen behövde fylla på sina "Åse & Jossan doser" Melissa filade alldeles för mycket och orkade ingen middag hemma. Theodor stupade i säng efter middagen. Jens har gått ner till Andy för att kolla fotboll. Jag ligger framför Tvn med en skål popcorn men kan inte äta dom. Jag är så otroligt trött på att ha käften full av blåsor nu. Ännu mer trött på att gå till läkaren utan att dom vet vad blåsorna beror på. Inga salvor eller dyl hjälper. Vet att jag tjatar om det här. Men den här gången har verkligen varit en av dom värsta jag haft med mina blåsor. Dom försvinner inte. Första blåsan denna omgång kom för 1 1/2 månad sen och det bara fortsätter komma nya utan att dom går ner. Är riktigt less!



Slöar i soffan. Gubben hos grannen och barnen sover!



Mitt riktiga jag!



En av alla blåsor, så ni verkligen förstår hur synd det är om mig ;)

2 kommentarer:

  1. Söta rara Julia!

    Du har nog redan googlat allt på nätet och testat allt möjligt mot alla dessa hemska blåsor. Säker har du redan hittat denna sida men om inte så ger jag dig sidan ändå. http://www.afte.se/
    Kram Elle

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Elle, men ja som du säger. Jag har googlat och provat allt. Inte ens läkarna vet vad dom kommer av. Dom tror det är inte stress... Så då lär jag få leva med det!

      Radera