lördag 11 maj 2013

PARKEN ZOO

Idag for Gubben till Göteborg tidigt. Här hemma har dagen bara flugit förbi. Jag och barnen gjorde premiär för i år på parken zoo. Melissa tyckte som vanligt att djuren var skittråkiga och ville bara åka karuseller :) jag håller med henne lite grann men jag försöker få henne intresserad av djuren och som alltid tvingade jag henne runt en snabbis innan karusellerna. Däremot gillade båda barnen den nya dinosaurie uppbyggnaden dom hade. Det var en del barn där som tyckte det var lite läskigt. Men lilla Theodor stod där och vrålade tillbaka när dinosaurierna röt, min lilla tuffing!
Theodor åkte karuseller för första gången. Han fick köra lilla bilen med Melissa. Han gallskrek varje gång karusellen tog slut och han fick lov att gå av. Melissa avslutade dagen med en stor sockervadd istället för lördagsgodis. Båda barnen nöjda vilket även betyder en nöjd mamma. Nu ska vi göra lite middag och sedan ska Melissa få baka kokosbollar som jag lovat.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar