måndag 13 maj 2013

PANIK!

Insättnings automaten är ur funktion så jag sitter inne på banken och väntar på min tur. Massa nummer innan och jag känner hur det kliar i mig. Jag blir stressad av att bara VÄNTA. Jag hatar att vänta. Sen får jag lite små panik av alla människor som sitter som packade sillar här inne. Man känner alla äckliga odörer från människor. Folk pratar för sig själva hostar slem och två stycken står och petar sig i näsan, varav en stoppar kråkorna i munnen. Vuxna människor pratar jag om nu! BLÄ! När jag kommer hem kommer jag nog dricka en flaska handsprit efter det här bankbesöket. Inte nog med att jag får panik av allt äckligt jag sitter och oroar mig för en gammal dam. Sån är jag, jag klarar inte av att se pensionärer själva som är så gamla. Jag blir orolig. Tänk om ingen hjälper henne, hur ska hon kunna komma upp ur stolen, hur ska hon ta sig hem. Lilla tanten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar