fredag 3 maj 2013

MIN MAMMA!

Det är inte ofta nu i vuxen ålder som jag BEHÖVER min mamma. Nu på äldre dagar är man mer behövd av sina egna barn. Men just ikväll behöver jag min fina mamma. Just ikväll saknar jag henne. Just ikväll vill jag bara vara med HENNE. Just ikväll är hon i Kroatien.
Jag är arg och besviken. Jag är ledsen och jag vill vara hos min mamma. Min mamma som känner mig utan och innan, som aldrig dömer mig. Som alltid kan förstå saker. Som alltid är klok. Som alltid finns för mig.
Jag är så arg så till och med Hells Angels skulle bli rädda om dom stötte på mig ikväll.
Jag har just fattat ett stort beslut. Jag känner mig ensam och behöver min mamma. Istället bäddar jag ner mig med barnen med vetskapen om att jag är deras allt och dom mitt.
Godnatt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar