tisdag 7 maj 2013

ÄNTLIGEN VÅR!

NU har det äntligen kommit lite värme och våren är här. Jag tycker det är så skönt att kunna gå ut med bara en tröja över istället för jacka. Varje år förundras jag också över alla unga som direkt när solen tittar fram, hoppar i shorts och linne! Det är inte riktigt sommar än, men väldigt snart hoppas jag :)

Har varit hos mamma och vattnat blommor. Varit på Willys och handlat lite. Har blivit + kund där, tycker dom har så mycket bra erbjudande för + kunderna.
Snart ska jag till läkaren, har äntligen fått en tid för mina blåsor. Men kommer nog bara hem med någon kräm mer. Som varje gång. Börjar bli så less, två månader i sträck har jag haft blåsorna nu och det kommer bara nya utan att dom hinner försvinna.

Blommorna som jag fick av Silvia i helgen blommar jätte fint i köket nu. Även om jag inte har så gröna händer så älskar jag att ha fina snittblommor på köksbordet. Blir alltid glad när folk ger mig det :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar