tisdag 17 januari 2012

ZzzZzzZzz...


Gud jag vet, jag börjar låta som en gnällkärring... och det börjar bli tjatigt för alla att höra att jag aldrig får sova. Men fan vad jobbigt det är att inte sova tillräckligt. Varken jag eller gubben har sovit på flera nätter känns det som. Theodor har en riktigt jobbig nattperiod just nu. Han skriker inte sålänge han får sova i vår säng, mellan oss med en hand på varje förälder. Lägger man ner han i sin spjälsäng som står bredvid vår säng så blir han missnöjd. Vi har inget emot att ha hani sängen, problemet är att han ligger och knölar hela nätterna så ingen av oss kan sova. Inatt tänker jag propsa på att Jens sover på soffan. Han ser ut som en zombie numera. Och eftersom han ska jobba på dagarna tycker jag att han behöver sova. Han hävdar att det inte behövs men jag ser ju att han lider av sömnbrist minst lika mycket som jag. Men jag hoppas att det här blir bättre snart, sålänge är det bara att härda ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar