fredag 20 januari 2012

DOG SHIT!

Nu är gubben hemma, jag upplyste han så fort han kom innanför dörren om det här med morgongåva. Nu hade han tydligen full koll. MEN han tyckte inte vi skulle lägga pengar på det, eftersom vi försöker spara till en resa. Jag håller med men jag hade kommit på en sån bra grej till han. Dessutom hade det där halsbandet klätt min hals så fint ;) Får vänta och önska mig i morsdag eller födelsedagspresent kanske!?


Nu ska jag (som vanligt) klaga lite... kan ju inte blogga en hel dag utan att få klaga och vara lite negativ ;) Jag har säkert nämnt det innan men ändå... Fan er äckliga hundmänniskor som inte plockar upp era hundars skit när ni är ute på promenad. Idag rullade jag vagnen på trotoaren, rakt igenom en kladdig hög som låg i min väg. Jag gillar inte att behöva skrubba av andras skit från min vagn när jag kommer hem, ännu mindre gillar jag lukten av hund skit i min lägenhet! Tror inte ni skulle gilla om jag lät mina barn gå och skita längs vägkanten och ni sen klev i den. Jag kommer nu uppröra alla mina hundälskande vänner, men för att vara extra tydlig så gäller mitt klagande bara dessa äckliga hundägare som INTE plockar upp skiten. Så är du oskyldig behöver du inte bomba mig med komentarer. Känner dudig skyldig till hundskit på marken så bring it on. Jag har nog en hel hög med bäbis bajsblöjor som du kan få och stampa runt i! Skärpning på er som inteplockar skit!

Kvällen fortsätter med hemlagad Indisk mat, följt av lite godis/ostbågar och häng i soffan, trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar