onsdag 4 januari 2012

IPHONE



Först måste jag bara säga att jag tycker jag har världens sötast barn, även om det finns fler söta barn ;)
Har lagt in lite bilder från min mobil på datorn. Gör ju det så sällan eftersom jag knappt tar några bilder med mobilen. Tycker min mobil tar så dåliga bilder, förrutom några få undantag. Oftast släpar jag med mig digitalkameran när jag tar alla bilder till bloggen. Skulle verkligen vilja ha en Iphone, på den nyaste verkar det vara så bra kamera. Då skulle jag inte behöva släpa med kameran. Vi håller på att överväga här hemma om vi ska skaffa nya telefoner.Nu har vi Sony Ericsson Xperia. Jens vill ha en Samsung och jag vill ha Iphone. Jag får vara riktigt snäll här hemma tills Jens abonnemang går ut snart så kanske det hjälper ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar