tisdag 24 januari 2012

NALLEBUD.

För något år sedan när jag var sjuk så fick jag ett så gulligt nallebud hem i brevlådan med en krya på dig hälsning. Ända sen dess har jag tänkt att det måste jag skicka till någon, men jag har aldrig komit till skott med att skicka ett bud. Men i fredags så skickade jag och Melissa ett nallebud till Melissas kusin Ella som ska bli storasyster. Hon hade fått det i brevlådan igår och hon var nöjd lät det som :)
För ett par år sedan visste nog inte så många om sidan men känns som nallebudet blivit ganska populärt på sista tiden. Jag tycker hur som helst att det är en väldigt mysig grej. Nallebudet passar att skicka både till vuxna och barn. Man kan välja bland massa små nallar och tillbehör och kort, i olika prisklasser. Till den lilla nallen som ligger i en liten låda när den kommer så medföljer ett litet pass. Där har avsändaren fått döpa nallen och den har fått ett födelsedatum :) Om någon vill skicka en nalle till någon så kan ni gå in på:
Idag är jag hemma med båda barnen, Melissa har varit sjuk och det ska ju vara en feberfri dag innan barnen kommer tillbaka till dagis. Igår låg det på gränsen till feber så hon får vara hemma idag också. Tycker fortfarande hon är lite snorig och så. Ikväll är det öppet hus på British mini som är Melissas nya dagis. Eftersom det är ett ny byggt dagis, och är fortf en byggplats mer eller mindre så har inga föräldrar kunnat titta på dagiset. Så det kommer bli spännande att se det som är klart ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar