onsdag 4 januari 2012

KUSIN VITAMIN!

Idag vart jag upphämtad av kusin vitamin på morgonen.Vi körde Melissa till dagis sedan fortsatte vi till Erikslund för lite shopping. Där finns en massa bra affärer, även Ikea under samma tak. Väldigt bekvämt. Elle hittade skor som hon var mycket nöjd med ;) själv blev jag två leggins och ett halsband rikare.
När vi kom tillbaka till Eskilstuna så var Elle hos frisören, hon skulle sätta i fjädrar i håret. Haha, jag vet det låter lite konstigt. När hon igår berättade att hon skulle det i telefonen fattade jag verkligen ingenting! Jag såg framför mig en fläta med ett knippe fjädrar, så som indianer har :) Och tänkte att det var ju inte särskillt elle att ha indianfrisyr. Men tyckte det blev rätt fint.Tydligen är det här med fjädrar i håret nya inne grejen nu. Sånt vet ju inte jag, gammal som man blivit. Man kan tvätta dom som vanligt och platta och göra allt man vill med dom i håret. Tack själv Elle för en mysig dag!
På tal om hår så har Melissa bestämmt att hon ska spara ut luggen, vet inte om jag kanske vill vänta med det tills efter vårat bröllop. Blir lättare att fixa hennes hår snyggt då än om hon har en lugg som hänger i ögonen. Iallafall om hon nu ska spara utden så tänkte jag att man kan göra inbakade flätor bakåt i luggen. Åtminstone när den är för lång att ha rakt ner men för kort för att sätta åt sidan med spännen.Om någon är känner sig manad eller vet någon som kan får ni gärna tipsa. Jag är ganska duktig på att göra inbakade på henne men tyvärr inte sådana små :( Så tips mottages tacksamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar