fredag 6 januari 2012

ETT OTROLIGT JOBB!


En plats lämnad ;)

Den här super fina tavlan har min kusin Elle gjort, jo hon har gjort den, därför hela tavlan är nämligen pärlad. Nästan som en gigantisk "pärlplatta" Den föreställer Melissa på en bild från när hon är ett år gammal. Tror hon fick den i födelsedagspresent. När vi bodde i den gammla lägenheten så hängde den i Tvrummet. Sen när vi flyttade har jag inte haft något bra ställe att ha den på, så den har varit i källaren sålänge. Idag skulle vi ta upp en hylla från källarförrådet och borra upp. När vi ändå hade borren framme så ville jag även ta upp den här tavlan. Tycker att det är tråkigt att inte ha den framme eftersom den är så fin. Och vilket otroligt jobb min kusin lagt ner på den. Bara det gör ju att jag vill ha den framme. Nu fick den hänga i det rummet som kommer bli Theodors rum längre fram. Än sålänge är det baby/data och skötrum. Den fick hänga över skötbordet. Jag satte den inte på mitten över skötbordet utan lite på sidan och lämnade en plats för yttligare en pärlad tavla ;) ;) ;) Du fattar vinken va Elle?! :p

1 kommentar: