onsdag 25 januari 2012

"ME & I" VÅRKOLEKTION.


Idag släppte Me and I sin vår kolektion. Gud vad jag har väntat! Det är ju rätt populärt att ha Me and I partyn hemma nu. En vän till mig har dom ganska ofta och är lika snäll och bjuder mig varje gång. Men hon har dom oftast på vardagar och då blir det svårt för mig att åka då hon bor en bit bort. Så nu ska jag på lördag ha ett eget party hemma hos mig, då slipper jag åka någonstans :) Har velat gå in på deras webbsida för att tjuvkika på kläderna men den har legat nere i väntan på nya kolektionen. Idag släpptes den och nu har jag gluttat på vad som kan vara intressant att köpa på lördag. Min snälla mor ska köpa något (som jag får välja) till Theo som försenad julklapp. Hon tyckte det var bättre än att ge i julas när det var så mycket klappar. Men det finns så himmla mycket fint, vet inte hur jag ska kunna välja!? Har ju en liten budget själv att lägga på något plagg också :) Man kan välja hur man betalar kläderna, men jag vill inte ha någon räkning nästa månad på kalaset då det är sista lönen före vårat bröllop, så jag får hålla mig till dom kronor jag har nu att spendera!

Glömde skriva förut att vi var på öppet hus igår på Melissas nya förskola. Har ju haft lite blandade känslor inför bytet av dagis. Men efter igår känns det mycket bättre. Lokalerna var ju fortfarande en stor byggplats men man fick ju ändå en aning om hur det kommer att bli som klart. Stora lokaler, fint målade och sen verkar dom satsat väldigt mycket pengar på inredning/leksaker mm. Personalen verkade trevlig och i blandade åldrar. Nu känns det jättekul inför starten där!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar