torsdag 12 januari 2012

THEODOR & ALBIN.


Albin är 5 veckor yngre än Theodor, men på längden så skilljer dom sig knappt åt. Igår kom Elin och Albin hit till oss. Det var supermysigt. Det är synd att Elin har flyttat från Eskilstuna tillbaka till Stockholm. Vi umgicks ju en hel del när vi pluggade ihop, och det hade varit kul att ha henne här nu när vi fått barn nästan samtidigt. Jag har ju nästan inga kompisar som är jämngammla med mig. Ännu färre med barn.Kan tycka att det är väldigt tråkigt ibland. Jag tycker såklart om att umgås med de kompisar jag har men jag lever inte riktigt samma liv som dom känns det som. När vi umgås med Jens vänner är det ju fler par och barnfamiljer så det är roligt iallafall. Elin är här i stan med sin kille (han kommer från eskilstuna) han håller på med intensivkurs på körskolan här så dom blir kvar hela nästa vecka också. Vi har bestämmt att vi ska hinna med att ses efter helgen igen. Kanske ta en sväng tillöppna förskolan, sen ta en sväng på stan med lunch någon dag. Jag längtar! Det var så trevligt att gå ut tillsammans med VARSINN barnvagn igår när vi sågs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar