måndag 2 april 2012

BAJS, BAJS, BAJS....



Söndagen har varit en riktig seg dag. Vi har mest hängt i soffan.Gjort ett försök att skruva på stödhjulen på Melissas cykel men dom passade inte. På eftermiddagen fick min man något ryck och frågade om vi skulle åka till lager 157. Han som sagt att vi INTE ska dit för att slösa pengar. Men vi tog en liten tur. Jens blev ett par jeans rikare och Melissa hittade en hel hylla med bara Hello Kitty kläder och valde en klänning. Jag hittade ingenting. Men det var fina barnkläder där så det blir nog fler turer dit någon gång när barnen behöver något. Theodor har börjat ta sig både framåt och bakåt på golvet. Han kan ta sig genom ett helt rum genom att rulla eller "hasa" sig fram. Theodor är även inne i en bajsperiod. Han bajsar FLERA gånger om dagen! Inte två eller tre utan snarare sex! Blöjorna är helt proppfulla och många gånger är det igenom ända ut på kläderna. Sjukt jobbigt att byta dessa blöjor. För några månader sedan var det så här hela tiden, fick byta blöjor och tvätta bajskläder hela dagarna. Men nu under ett längre tag har han bajsat bara en gång i veckan. Och då inga bomber som läckt igenom. Skönt har jag tänkt! Men nu är vi åter tillbaka till allt BAJS!!! Jag tror det beror på att vi bytt mat och jag hoppas det inte varar allt för länge.
Till middagen igår gjorde vi hemmagjord pizza, så himmla gott! Idag ser jag fram emot att träffa tjejerna och äta tacos :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar