lördag 28 april 2012

7 MÅNADER!

Idag blir Theodor 7 månader! Gud vad fort tiden går! Elin och Albin var förbi på frukost imorse. Det skiljer 5 veckor mellan Theo och Albin, men storleksmässigt skiljer ingenting :)






Jag har ju haft problem med Melissas mage sen hon var väldigt liten. Alltid hård i magen och kan inte bajsa. Vet inte hur ofta jag har suttit och gråtit i medkänsla för henne. Senaste åren har hon iallafall fått medicin för det och med den fungerar det bra. Nu har det börjat bli exakt samma sak för Theo. Det är så jobbigt att se på när han ligger och skriker för att det gör så ont att bajsa. Jag ber till gudarna att set bara är tillfälligt för hans del. Igår fick vi råd från sjukvården och jag fick tillåtelse att ge han microlax som vi hade hemma för Melissa har det ibland när det bli kris. Efter det har han bajsat. Tror ingen är så glad och lättad som jag när deras barn bajsat! Då kan jag andas ut och behöver inte tänka på det över någon dag iallafall.
Ikväll ska vi hem till mamma och äta middag. Funderar på att promenera dit, då kan Melissa cykla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar