söndag 29 april 2012

FÖRLOVADE ETT ÅR!

Igår närvi varit hos mamma och ätit så stannade Melissa kvar. Hon ville sova där. Vi hadeen lugn morgon, känndes lite konstigt att bara ha en unge att göra ordning på morgonen. Vi passade på att ta en sväng till Vingåker outlet. Melissa HATAR att gå i affärer så vi passade på medans hon var hos mormor.Jens bhehövde lite nya t-shirts till sommaren. Dom har ju bra priser på boomerang och andra märken som han gillar. Han köpte 4 nya t-shirtar. Jens köpte även tofflor till sommaren och vi hittade även ett par fina vår/sommar skor till Melissa från Vincent. Tycker dom har fina barnskor. Jag hittade ingenting till mig och Theodor :(
När vi kom hem så har vi äntligen deklarerat. Började ju bli dags. Vi hade ju lite att fylla i eftersom vi sålt lägenhet och så. Nu när det är klart tror jag att jag känner mig redo att boka vår resa. Det blev inte riktigt så mycket skatt att betala som vi hade trott, så nu känns det som vi har råd med resan utan att få HELT tomt på sparkontot.
Nu på kvällen har vi varit ute och ätit på akropolis. Jag hade bokat bord för hela familjen. I min fantasi var det en jättemysig ide att gå på resturang med barnen. I verkligenheten var det en annan femma! Theodor blev trött och var omöjlig att roa. Jens var så lättat när vi fick notan och kunde gå att han lämnade en hel förmögenhet i dricks!!! Jaja, god mat fick vi iallafall.
Varför jag ville gå utoch äta var för IDAG har vi varit förlovade i ett år. Nu är det ju inte vår förlovningsdag vi kommer fira utan det kommer ju bli årsdagen på bröllopet, den 17 mars varje år. Men jag ville ändå lyxa till det LIIIITE. Tänk vad vi hunnit med på det senaste året, flytt/sålt lägenhet. Theodor har kommit till världen. OCH vi har gift oss inom ett år! Älskar livet just nu! (även om det finns motgångar och känns tungt ibland)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar